NuffnangX

Monday, May 21, 2012

A visit to Klang - Part I

Had a short visit to Klang yesterday, and it felt awesome to have a short break from my dad's tiring working life, my mid-term exam, my sis's mid-term exam and my bro's final exam. LOL! All work + exam right? =P

It took around half an hour time to reach my relative's house which located at Taman Andalas, Klang. Actually I found that Klang is a big city, but with peaceful life. Don't know why I feel that, but whenever I travelled to Klang, I had that same feeling again. Hmm, I wondered why...

Took this photo during the journey to Klang.
My bangs is getting longer and longer now. Kinda lazy to cut. Eeek! 


Well both my uncle and aunt are kinda sick actually. And this is the main AIM for visiting them. My uncle has an eye operation to do in few weeks time, while my aunt has some bone problem. They both looked good yesterday, and hopefully they will stay healthy. Pray hard for them. Owh yeah, met my baby cousin, Wen Li there too. He is THREE years old now, and he's growing really really fast. Maybe he eats spinach everyday eh? Haha! =P

Wen Li is so active. He can't sit still. 
And the favourite toy/stuff he likes is the FOOTBALL! :)

He loves to play with my brother.

Ignore my CRAZY SUNSHINE smile! =P

He can throw the ball better than me, honestly speaking.





Yes, I just enjoy spending time with all my baby cousins.
They are way too adorable and chubby! Love them to max max max! :)




12 comments:

  1. Your cousin is so cute... looks like you're happier than your little cousin haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, of course, i love hanging out with babies! :D

      Delete
  2. Agree with Josarine :P Klang doesn't look peaceful to me, there are lotsa cars everywhere! HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, maybe weekend got lesser cars i guess :D

      Delete
  3. very cheerful person u are;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks for ur compliment babe! :D

      Delete
  4. I used to enjoy playing my nieces too... until they got naughtier... Yuna's Sparkle music video created on smart phone

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, sometimes i'll get annoyed when they got naughtier, out of my control. But they are really cuteee! :)

      Delete
  5. OMG hope your uncle and aunt recover soon! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aww, thanks for the wish deary! :)

      Delete
  6. you look so cute in those pictures! :) seems like you love kids alot

    Latest: Worst in Town

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, thanks for the compliment babe, i really love kids. :D

      Delete